User Tag List

Results 1 to 1 of 1
Like Tree1Likes
  • 1 Post By AliceMartel

Thread: Achetez une fois, utilisez pour toute une vie! / Buy once, use for a lifetime!

  1. #1
    GreenAliceVerte AliceMartel's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Hull, QC
    Age
    45
    Posts
    56
    Likes Received
    5
    Trading Score
    0 (0%)



    1
    Vous voulez sauver de l'argent? Achetez moins! Je n'ai pas acheté de bouteilles d'eau (ou peut-être une ou 2 bouteilles ici et là quand j'oubliais ma bouteille d'eau réutilisable et que j'étais mal prise) depuis environ 2002. D'après moi, de l'eau, c'est de l'eau! C'est bien les rabais, mais l'eau du robinet ne coûte RIEN! Et c'est meilleur pour la santé aussi parce qu'il n'y a AUCUN des produits chimiques et toxines semblables aux hormones que l'on retrouve dans le plastique de l'eau embouteillé qui s'infiltrent dans votre eau! Et ce qui fait en sorte aussi qu'il y a moins de plastiques qui se rendent dans nos océans précieux qui sont déjà PLEINNN de plastiques!! RÉDUIRE, REUTILISER avant tout!
    ---
    You want to save money? Buy less! I haven't bought bottled water (or maybe one or 2 bottles here and there when I was stuck because I had forgotten my reusable water bottle) since 2002. If you ask me, water is water. Deals are nice, yes, but tap water costs NOTHING! It's healthier too because there is NONE of the hormone-like chemicals and toxins found in the plastic from bottled water leaching into your water! And also less plastic that goes into our precious oceans already FULLLL of plastics!! REDUCE, REUSE first and foremost!

    🥛
    .
    .
    .
    Mais pour la photo, c'est: / But for the picture it's:

    Name:  plastic-pollution-ecowatch-1024x512.jpg
Views: 134
Size:  118.2 KB
    This thread is currently associated with: Apple
    Last edited by AliceMartel; Thu, Jul 26th, 2018 at 07:09 PM.
    mulock likes this.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •